Астрономи вперше виявили комети за межами Сонячної системи

Вчені з MIT (Массачусетського технологічного інституту) та інших навчальних закладів, що тісно співпрацюють з астрономами-аматорами, помітили хвости шести экзокомет – комет, які знаходяться за межами Сонячної системи на відстані близько 800 світлових років від Землі.

Ці космічні кулі льоду і пилу подорожують зі швидкістю близько 160 тисяч кілометрів на годину і, врешті-решт, випарувалися. Вони є одними з найменших об’єктів, знайдених за межами Сонячної системи.

Дослідники змогли зробити це відкриття завдяки тому, що пил і газ від кожної комети блокували близько одного відсотка світла тієї зірки, за якою спостерігали астрономи. Такий метод називається транзитної телеметрією і використовується для відстеження об’єктів, які пролітають перед зіркою і заступають частина її світла.

«Дивно, що на кілька порядків менше, ніж Земля, може бути виявлено тільки тому, що залишає за собою багато сміття. Можливість побачити щось таке маленьке і розташоване так далеко, вражає», – кажуть астрономи

Свої побажання та побоювання, свої найщиріші вітання та обурення Ви можете надсилати безпосередньо до Столиці Світу на [email protected]. Ми раді допомогти всім, хто радий допомогти нам. Щира подяка, пані та панове!