Британські вчені створили ліхтарик, поліпшує зір за три хвилини в день

Випромінюючий темно-червоне світло ліхтарик, який створили британські дослідники, може значно поліпшити портящееся з віком зір, якщо дивитися на нього всього три хвилини в день. Стаття, в якій було описано корисний винахід британців, з’явилася на сторінках видання Journals of Gerontology.

Ліхтарик, що випромінює світло з довжиною хвилі 670 нм, створює темно-червоне свічення, яке, як показали досліди на добровольцях, зроблені співробітниками Університетського коледжу Лондона, може надавати цілющу дію. Вчені провели дослідження за участю 24 осіб різного віку (18-72 років), яке підтвердило це.

“Учасники досвіду дивилися на випромінювання особливого світлодіодного ліхтарика по три хвилини кожен день протягом двох тижнів. За підсумками експерименту виявилося, що темно-червоний світло ніяк не вплинув на зорову систему молодих людей, але серед добровольців старше 40 років були зафіксовані помітні поліпшення. Зокрема, у людей старше 40 років підвищилася колірна контрастна чутливість колбочок — особливо в синій частині спектра, яка страждає при старінні”, — говорять автори дослідження.

Ефект від ліхтарика дозволяє компенсувати природне погіршення зору, яке відбувається в міру старіння. Добровольці, зокрема, відзначили поліпшену за підсумками експерименту здатність бачити при слабкому світлі.

Свої побажання та побоювання, свої найщиріші вітання та обурення Ви можете надсилати безпосередньо до Столиці Світу на [email protected]. Ми раді допомогти всім, хто радий допомогти нам. Щира подяка, пані та панове!